17.5.07

Gracias


Ja fa casi be un any que et conec la primera vegada que et vaig veure recordo que et vaig troba interesant.
Despres a mida que ens vem anar veien recordo que tenia ganes de coneixet de saber com eras , que pensabas pero en lloc d'aixo em vaig comportar complemetant diferent a com soc i cada vegada que et veia era mes seca i borde amb tu.
Era la meva manera de protegirme tenia ganes de coneixet pero tambe tenia massa por i no estva atravessant un bon moment.
Quan m'en vaig adonar del que estava fent vaig posari remei i em vaig comença a comporta amb tu tal i com jo soc.
Encara m'en recordo de la sensacio que vaig tenir mentres parlava amb tu...
Avui despres de alguns mesos no et negare que tinc encara ganes de coneixet i de que em coneguis, de comprovar si encara tinc la mateixa sensació.
Pero avui m'en adonu que he de ser realista he de deixar de somiar i toca de peus a terra, no se quan et veure ,no se quan parlare amb tu, se que ara no es el moment pero tambe pot ser que mai arribi aquest moment i ho he de comença a acceptar.
Aixo es lo bo de tenir un blog que pots descarrega tot el que et pasa pel cap nomes vull agrair a una persona la paciencia i el temps que a estat al meu costat escoltat opinan i entenen com em sentia .Gracies Susana.

8 Comments:

Blogger Ylenia said...

De vegades la por fa que " ens protegim", i aquesta suposada proteccio fa que ens perdem algunes de les millors coses de la vida...



que vagi be!


peetons

21:23  
Blogger nimue said...

aquestes sensacions quan coneixes una persona són boniques però hem d'aprendre a que no se'ns vagen de les mans.

09:21  
Blogger arcademonio said...

...ante todo gracias por visitar mi luna...no te recomiendo que pongas los pies en la tierra...vuela...sueña...siendo consciente de esa libertad creativa que nos permite amar...siempre tendras en mi luna un espacio para conversar...infinitos besos de bolsillo

11:20  
Blogger Jobove - Reus said...

molt interesant el teu blog, si tens un moment passa pel nostre, es troba a Reus - Baix Camp
http://telamamaria.blogspot.com
irreverent, iconoclasta, ecléctic i llibertari

gràcies per tot

09:27  
Blogger Words said...

fascinant coneixer a les persones...son tot un món ple de sorpreses.

21:55  
Anonymous Anónimo said...

Es important saber donar les gràcies a les persones que sempre estan al nostre costat.A les que en auqells moments dificils en donen una mà pq ens aixequem i continuem endevant.
Deixa la por en un calaix, ben amagada, pq així podras gaudir de tot el que tens i de tot el que vindrà. No recordis totes les vegades que t'han fet mal, quedat amb els bons moments que has passat amb aquella persona, i disculpa-la si t'ha fet mal, segutmanet no era la seva intenció.
Ho sento...

11:44  
Blogger Unknown said...

gran reflexió

19:44  
Blogger barbara said...

Ylenia: Tens rao a vegades per por ens protegim massa.
Nimue: Son genials aquestes sensacions.
Arcademonio: Gracias lo mismo te digo siempre tendras un lugar aqui MUak.
Te la ma maria: genial al teu blog
Words: cada persona es un mon
Anonim/a: Es bo deixar la por en un calaix, pero de vegades sense volero et creas barreras pq no et tornin a fer mal.Ho sento? Ets qui jo crec? muak
Sil: tenia un dia inspirat jejej

22:02  

Publicar un comentario

<< Home