6.5.07

Ara si tot s'ha acabat


Ens em vist i ens em abraçat em estat passejant tota la tarde agafades de la ma, he pogut comprobar que les preguntes que jo em plantejaba fa uns dies tu tambe te les habies plantejat i que les dues voliem trobar la resposta.

No et puc negar que ets important per mi que al teu costat me sentit molt be, he disfrutat el moment , he viscut el dia a dia sense pors , sense pensar en el que pasaria dema. Pero com ja vem dir fa unes setmanes i per molt que ens costi d' acceptar volem coses diferents.

Avui si tot s'ha acabat, dema ja no sentire la teva veu quan em despertir, ja no ens trucarem al migdia despres de la serie ni ens adormirem abraçades.

No et puc negar que et trobare a faltar, pero com tu has dit a partir d'ara em d'apendre a ser nomes amigues...

8 Comments:

Anonymous Anónimo said...

ufff a mi això de l'amistat després de deixar-ho...em costa un munnnnnnnt pq em fa mal. Aixi que de costum deico passar un temps sense contacte i quan ja estic milklor per dins Sant tornem'hi jejeje

Un abraçada i segur que el que vindrá sera tan o més maco que tot el que has viscut! muas

13:06  
Blogger Deric said...

es pot ser només amigues?

21:58  
Blogger barbara said...

Words Gracies pels anims.
Deric crec que si es pot ser nomes amigues pero per aixo has de deixar pasar una mica de temps.

21:46  
Blogger claradriel said...

Ai, neneta!!
M'absente i com canvia tot...

A mí m'agrada pensar que també som allò que hem perdut, encara que no és tan fàcil assumir-ho, que cou, que fa mal...

Sort, i avant!!

(Sempre m'ha encantat eixa foto)

22:01  
Blogger Ylenia said...

Espero que pogueu aconseguir ser amigues, és dificil però a la llarga és el millor.


petons ^^ i merci pel coment!

22:19  
Blogger Unknown said...

Perdona que me pase por aquí, no he podido evitarlo....
Suerte en esa amistad.
Si te sirve de consuelo o no, yo vivo con mi ex.... unos días mejor otros peor. Amigas? Pues a veces lo dudo, pero weno. Deseando que se acabe pronto esta convivencia porque si no sí que acabaremos mal. Un beso!!!

23:07  
Blogger barbara said...

Claradriel quina ilu torna a veure comentaris teus
Ylenia et dono tota la rao es molt dificil ser amiga d'algu que avans era la teva parella.
Eva menuda situacion que tienes

00:02  
Anonymous Anónimo said...

He pasado por aki y solo decirte que seguro que lo mejor esta por venir y que no te desanimes.
saludos

02:28  

Publicar un comentario

<< Home