1.11.06

Per fi

Ja feia massa temps que no podia dormir hi ha mida que anava passant el temps la cosa anava enpitjorant. Aquest estiu vaig arribar al punt de dormir nomes dues o tres hores o fins i tot era capaz de no dormir en tot el dia.
A finals d'agost i despres de pensar-m'ho molt vaig decidir posari remei. I avui despres de dos mesos casi tres estic contenta de poder dir que ara soc capaç de dormir vuit i nou hores seguides.
Ja no em desperto en mitat del la nit per culpa d'un mal son, em llevo amb un sonriure a la cara al comprova que tinc tota la marca dels llançols per haber dormit tant.
Pero realement estic contenta de poder dir que despres de molts anys masses de dormir poc i malament, de mals sons i moltes llagrimes recordant allo que somiava.
Per fi començo a dormir be millor dit molt be i es genial.

6 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Això és fantàstic, dormir és una necessitat bàsica

22:22  
Anonymous Anónimo said...

Un gran plaer, si el tens domesticat...

Gràcies per visitar el mei blog ;-)

21:46  
Blogger claradriel said...

Xicona, feia temps que no passava per ací.
I celebre saber que consegueixes dormir.

Per a mí, la vida nocturna és tan important com la diurna, i els somnis tan reals com la realitat.
Somie pel·lícules inacabables, surrealistes, i ho recorde al detall cada matí.

Però he tingut èpoques de malsons tan vívids com per alçar-me plorant, tremolant, no voler-me dormir de nou, haver de telefonar algú, inclús (viure sola pot ser molt roin). I passar dies xungos condicionada pel darrer somni.
Qui pot negar la importància de dormir, i somiar??

També èpoques de 10 hores, i llaaaaaaaargues èpoques de sols 4 o 5 com a molt.

Xiconeta, t'entenc. I celebre el teu triomf sobre el descans. Ara, sols puc desitjar-te molt dolços somnis. O de mermelada, si cal.

22:34  
Blogger Patrícia said...

Eii molt bé!!1

Ara a sommiar desperta

;)

13:57  
Blogger Joan B said...

Dormir és esencial per somiar, dormida o desperta.

La qüestió no és dormir per estar en un somni, sinó despertar-te i trobar-te que el somni segueix allà, tan real com ens el permet la vida.

23:54  
Blogger namaga said...

seria genial hivernar, imagina't podries dormir llaaargament

11:07  

Publicar un comentario

<< Home