26.11.06

Avui dia de reflexio



Avui a estat un dia extrany a estat un dia de reflexions realment ja porto masses dies de reflexions. Desde dijous que vaig anar a Tarragona a veure les que fins fa poc eran las mevas companyes de classe. No es que m'hen arrepenteixi d'haber deixat la carrera. Pero per un instant s'em va passar pel cap la idea de que a lo millor em vaig precipitar a lo millor tindria que haber seguit. Hagues estat una possiblitat seguir inclus despres de veure que no m'agradava. Pero si ho hagues fet nomes hauria triat la opcio facil.

Per por a no saber que fer ,per por de no tindre prou forçes por tornar a comença de zero ho del que em dirien els meus familiars i amics.

Ja han passat unes cuantes semanas desde que vaig pendre la decisio de deixar la carrera i realment crec que es la primera vegada en molt de temps que estic fent el que jo vull no el que els demes esperan que faci. La meva vida esta canviat una mica en molt poc temps i si tinc por d 'equivocarme de caure, pero estic contenta

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

De vegades les decisions més dificils de prendre, són les que a la llarga ens reporten més beneficis.
I qui sap, potser més endavant t'animes a continuar la carrera o començar una que realment t'agradi.

09:06  
Blogger claradriel said...

Clar que sí, el camí pot ser siga més difícil, però allò important és haver-o triat, perquè és el que et duga on tu vols anar.

Sort.

14:46  

Publicar un comentario

<< Home