12.9.06

Tarrega...



L'any passat ja em vaig quedar amb les ganes d'anar-hi, aixi que quan aquest any em van proposa d'anar no m'ho vaig pensar dues vegades. Va ser un no parar de caminar per veure espectacles i actuacions, molta gent per tot arreu que a vegades arribaves al punt de agoviarte de la cantitad de gent que hi havia. I encara que jo estava força cansada perque la nit anterior amb prou feines habia dormit 2 hores.Va valdre la pena anar va ser molt divertit, es un dia d'aquells en els que hi ha moments per tot.

Expresar en mirades tot allo que no es el moment de dir en paraules.Quan sera el moment ?Potser que hagui de passar molt de temps o que aquest moment no arribi mai...

2 Comments:

Blogger Carla said...

apa, jo també vaig ser-hi!! bueno, potser ens hi trobem l'any que ve...

18:26  
Blogger Cirereta said...

Iuju!

Jo me'n vaig assabentar per les notícies que era la Fira de Tàrrega... A veure si baixo del meus mons de Yupi xD

Have a nice day!

14:13  

Publicar un comentario

<< Home