26.8.06

Ordenant l'habitació


L' altre dia ordenant la meva habitació que estava feta un desastre vaig trobar el llibre que tu em vas regalar quan tot just feia una setmana que sortiem.
Vaig llegir la dedicatoria i vaig recordar aquells moments que vam passar juntes que per mi van ser especials. Com han canviat les coses desde tot alló.
M'en adono que vaig cometre forces errors, que a lo millor sense donar-nos compte ens bem fer mal l'una a l'altre.
A vegades m'ha passat pel cap la idea de trucar-te per explicar-te com em van les coses i per saber com estas tu, pero no ho he fet.
No se quant de temps haura de passar perque poguem quedar per fer un cafe o simplement anar a donar una volta, o potser que mai tornem a fer res de tot aixo.
Potser que les nostres vidas vagin per camins totalment diferents no ho ser
Qui sap que passara dema....
Aprofito el moment per felicitar a totes les autores d'aquest llibre m'ha encantat i m'ha donat la oportunitat de saber de blogs que no coneixia fins ara.

3 Comments:

Blogger Carla said...

No crec pas que mossegui, potser podries enviar-li un sms or something, no?

13:28  
Blogger Carla said...

;-)

13:28  
Blogger claradriel said...

No l'he llegit, i dec ser la única, caram!!!
Apuntat a la llista ja fa temps que està, però no crec que Edimburg siga el millor lloc per buscar-lo, haha.

22:37  

Publicar un comentario

<< Home